Tuesday, November 29, 2011

Kalabakan - Awal Pagi

Jam sekarang dah pukul 6.15 pagi. Tadi dah bangun jam 5 pagi dan alhamdulillah diizinkanNya kita untuk berkomunikasi denganNya di awalpagi ( solat subuh ). Semalam agak sukar nak tidur, biasalah tempat baru. Pagi ni akan ke Kalabakan untuk meneruskan misi syarikat.

Cuma, terfikir tentang anugerah Allah. Aku mensyukuri apa yang diberikanNya kepada ku. Ada yang cuba menceburi bidang ku ini, namun bagi mereka macam sukar. Mungkinkah ianya berkaitan dengan kebolehan yang berbeza- beza. Aku cuba juga untuk buat benda lain, tapi macam agak sukar bagi aku. Mungkinkah sebab aku belum teroka sepenuhnya potensi aku. Mungkin.

Teringat gambar iceberg yang selalu aku gunakan untuk bercakap tentang potensi diri. Memang benar. Banyak lagi potensi kita yang kita tidak sedari. Dan hanya menunggu saat untuk diaktifkan.

Selamat menemui potensi baru.




- Posted using BlogPress from my iPad

No comments:

Post a Comment